سفر به دنیای غذاها...

جعبه ساندویچ برای انواع ساندویچ ها

0 گؤروش
یازار:‌

معنای ساندویچ در هر کشوری متفاوت است. البته که پایه این موضوع یکی است. ساندویچ به مجموعه چیزهایی گفته می شود که داخل یک نان پیچیده می شود.

ساندویچ در همه جا برای راحتی در خوردن است. البته که ساندویچ باید در چیزی پیچیده شود و به مشتری تحویل داده شود. جعبه های ساندویچ و کاغذ ساندویچ و دور پیچ ساندویچ چیزهایی هستند که در شیوه نوین ارائه غذا به مشتری تبدیل به یک نیاز دائمی شده است. چنین است که جعبه های ساندویچ و پاکت های ساندویچ را ما در بیشتر رستوران ها میبینیم.
شما را به خواندن پست قبلی من که درباره انواع ساندویچ نوشته ام دیدن کنید.

http://testershow.arzublog.com/post/94155

آردینی اوخو
چهارشنبه 26 آذر 1399
بؤلوملر :

ساندویچ بادمجان کبابی صورت باز

0 گؤروش
یازار:‌


یادداشت جفت شدن برای این نسخه دودی از بادمجان پارمسان ، سام کالاگیونه و مارنی اولد به دنبال یک آبجو و شراب بودند که بتواند در مقابل بادمجان کبابی مقاومت کند و آن را بیش از حد تحمیل نکند. دستور العمل های بیشتر ساندویچ

خلاصه دستور العمل
جمع:
25 دقیقه
بازده:
4
مواد تشکیل دهنده چک لیست مواد تشکیل دهنده

هشت برش نان دهقانی به ضخامت 1/2 اینچ

روغن زیتون بسیار بکر ، برای مسواک زدن

یک عدد بادمجان 1/4 پوندی ، قطعه قطعه شده به ضخامت 1 اینچ

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

4 گوجه فرنگی آلو ، قطعه قطعه شده به ضخامت 1/4 اینچ

موزارلا 1/2 پوند گاومیش ، قطعه قطعه قطعه 1/4 اینچ

8 برگ ریحان بزرگ ، پاره شده

نمک دریا درشت
لیست چک دستورالعمل ها
مرحله 1
یک کوره روشن کنید. نان را از هر دو طرف با روغن زیتون مسواک زده و روی حرارت زیاد کباب کنید تا از خارج ترد شود اما داخل آن هنوز نرم باشد ، حدود 30 ثانیه در هر طرف. انتقال به یک بشقاب.

گام 2
برش های بادمجان را با روغن زیتون مسواک زده و سخاوتمندانه با نمک و فلفل مزه دار کنید. حدود 5 دقیقه روی حرارت ملایم کباب کنید تا در قسمت زیر لخته شود. آنرا برگردانید و کباب کنید تا زمانی که نرم شود ، حدود 3 دقیقه بیشتر.

مرحله 3
روی بادمجان را با گوجه فرنگی ، موزارلا و ریحان بریزید. منقل را بپوشانید و بپزید تا پنیر ذوب شود ، 2 دقیقه. بادمجان را به نان منتقل کنید ، نمک دریا بپاشید و سرو کنید.

پیشنهاد جفت شدن
سام با این ساندویچ گینس را انتخاب کرد. وی گفت: مردم اغلب فکر می کنند آبجوهای تیره از نظر بدن ، الکل و کالری سنگین هستند. "من دوست دارم که گینس طعم های برشته دارد اما هنوز هم نسبتاً سبک است." مارنی یک Rioja را انتخاب کرد که چندین سال از پیری او گذشته بود.

آردینی اوخو
یکشنبه 23 آذر 1399
بؤلوملر :

ساندویچ موز و نوتلا

0 گؤروش
یازار:‌

ساندویچ موز و نوتلا
آیا موزهای خود را له یا له می کنید ؟؟؟


حدس می زنم شما احتمالاً تمام زندگی خود را بریده اید. خوب ، در اینجا چیز جدیدی برای امتحان وجود دارد: MASH 'EM! تمام کارهایی که انجام می دهد باعث خامه ای شدن آن می شود. این به معنای واقعی کلمه مانند ایجاد پخش موز خود است. مخصوصاً اگر موز واقعاً رسیده باشد ... له شدن یک موز رسیده طعم آن را بهتر از یک موز مایل به سبز خواهد کرد (از آنجا که موز رسیده قند بیشتری دارد). آیا می دانید آنها کره بادام زمینی موز می فروشند؟ من نمی دانم چرا کسی آن را خریداری می کند در حالی که شما فقط می توانید آن را خودتان بسازید به هر حال ... به جای کره بادام زمینی و تکه های برشته شده موز / ساندویچ هایی که مطمئن هستم تا زمانی که به خاطر می آورید آنها را انجام داده اید ، فقط موز را له کنید! اگر می خواهید آن را بیشتر تغییر دهید ، می توانید سایر اسپردها را با موز مخلوط کنید.


نان تست / ساندویچ موز له شده:


عناصر:
1 برش نان تست شده (یا 2 عدد برای ساندویچ)
1/2 تا 1 موز رسیده (بسته به اندازه آن)

1 sp نوتلا
ساندویچ موز و نوتلا :

دستورالعمل ها:
موز را همانطور که دوست دارید لزج یا خامه ای له کنید. موز له شده را روی نان تست داغ پخش کنید.


*** در صورت تمایل یک تکه نان به آن اضافه کنید تا ساندویچ درست شود. برشته کردن اختیاری است.


تغییرات: قبل از پخش کردن روی نان ، آن را به مخلوط موز له شده مخلوط کنید ...

کره بادام زمینی
نوتلا
عسل
شکلات ذوب شده شکلات (عطر و طعم انتخابی شما)
پودر کاکائو
دارچین
بلوبری
کره بادام (یا کره مغز گردویی دیگر به انتخاب شما)
توت فرنگی خرد شده یا برش خورده
ویلا های نیلا را خرد کرد
تافی بیت
پوسته نارگیل
خط تیره عصاره وانیل
شکر قهوه ای (این بسیار شیرین است ... اما خوشمزه است)
آجیل خرد شده به انتخاب شما
آجیل انگور (یا سایر غلات دلخواه شما. مهره های عسل Cheerios و Crunch Toast Crinn نیز بسیار خوب است)
سس کارامل
خامه زده شده
سس شکلات / شربت
پودینگ
شربت افرا
ژله
ماست


تکه های کره بادام زمینی ، موز و شکلات:






آردینی اوخو
چهارشنبه 19 آذر 1399
بؤلوملر :

ساندویچ مرغ با سس روغن بالزامیک و روغن زیتون

0 گؤروش
یازار:‌

ساندویچ مرغ با سس روغن بالزامیک و
ساندویچ مرغ با سس روغن بالزامیک و روغن زیتون

رفتن به دستور العمل چاپ دستور
ساندویچ با پستان مرغ سوخاری ، گوجه فرنگی ، برخی از سبزها و یک سس سالم!
ساندویچ مرغ-با-سس سس روغن روغن زیتون بالزامیک -4
سلام بر همه!
پست امروز درباره یک ساندویچ خوشمزه و یک واکنش شیمیایی است که واکنش میلارد نامیده می شود. حدس می زنم شما قبلاً فکر کرده باشید که یک ساندویچ چه ربطی به این واکنش maillard دارد ... خوب ، اگر به شما بگویم که تقریباً هر وقت چیزی را می پزید از این واکنش استفاده می کنید چه؟ اما اجازه دهید این را برای بعداً بگذاریم ... این یک ساندویچ با روحیه مدیترانه ای است ، زیرا پر از مرغ ، گوجه فرنگی ، ریحان و سس روغن زیتون است. من این دستور را بارها و بارها با استفاده از این آبجو سریع و نان زیتون تهیه کردم زیرا افزودن زیتون و آبجو به ساندویچ یک عطر اضافی می بخشد. اما می توانید از هر نوع نانی که دوست دارید استفاده کنید ، ترجیحاً یک نوع گندم کامل یا حتی بدون گلوتن اگر از رژیم بدون گلوتن پیروی کنید. میدونی چیه؟ نان را رها کنید و از مقداری پیتا یا تورتیلا استفاده کنید و این را به صورت بسته بندی درآورید. هرچه انتخاب کنید نتیجه نهایی یک میان وعده ، ناهار یا حتی صبحانه خوشمزه خواهد بود!

آردینی اوخو
سه شنبه 18 آذر 1399
بؤلوملر :

ساندویچ قابل حمل

0 گؤروش
یازار:‌

هنگام بسته بندی سبد پیک نیک برای سفر به پارک ، ساندویچ یک وعده غذایی قابل حمل ضروری است که در دست شما قرار می گیرد.

07

از 15

Hummus ، جوانه ها و ساندویچ ترکیه

ساندویچ بوقلمون و هوموس

صنوبر می خورد / نیتا وست

جوانه های کلم پیچ پر ، هوموس چغندر پر جنب و جوش و بوقلمون فلفل خرد شده نازک ، همه برای تهیه یک ساندویچ غیرمعمول که طعم عالی نان پوسته ای دارد ، دور هم جمع می شوند. برای اینکه ساندویچ نرم نشود ، قبل از اینکه همه آن را کنار هم بگذارید ، نان را تست کنید. خمیر ترش به خوبی کار می کند ، اما اگر طعم کمی ملایم را ترجیح نمی دهید ، نوع محکم دیگری را امتحان کنید.

 

08

از 15

ساندویچ مرغ سنتی والدورف

ساندویچ سالاد مرغ

TheCrimsonMonkey / گتی ایماژ

این دستورالعمل سیب های خرد شده گرنی اسمیت ، قره قاط خشک ، کرفس ، گردو و مرغ خرد شده را در ساندویچ همراه با نت های شیرین ، ترش و خامه ای ترکیب می کند. به نان کشمش دارچین نگاه کناری نکنید ؛ در واقع کاملاً شیرینی میوه را تکمیل می کند. اگر قصد دارید پیک نیک خود را در اواخر روز بخورید ، نان و غذای پر را جداگانه بسته بندی کنید. ممکن است برای مدتی بنشیند اما بعد از چند ساعت ممکن است خیس شود.


09

از 15

پنیر بز و ساندویچ ژامبون به سبک فرانسوی

پنیر بز ، سیب ، ژامبون رزماری + ساندویچ عسل با آروگولای تازه

عکس از پنیر کبابی اجتماعی

پیک نیک مانند بودلر با این پنیر بز ، روگولا ، ژامبون و ساندویچ سیب که با عسل آب پز شده و با آب لیمو برای زیپ پخته شده است. فقط برای یک باگت پوسته به عنوان نان فریاد می زند - و یک لیوان شراب سفید ترد یا شراب گازدار در کنار آن برای نوشیدن. برای سالم ماندن پر کردن برای مسافرت (و کربوهیدرات کمتر) ، سعی کنید قبل از مونتاژ داخل باگت را بیرون بیاورید

نانوگرم

 

10

از 15

ساندویچ مفالتا را فشار داد

ساندویچ مافالتا

صنوبر

از آنجا که برای ترکیب شدن طعم ها حداقل 30 دقیقه فشار لازم است ، این ساندویچ نیواورلئان در یک ناهار پیک نیک به زیبایی کار می کند. این راز در زیتون ، ژیاردینیرا ، فلفل موز و پیاز قرمز ترشی نهفته است ، که همه یک ضربه آب نمکی به آن می دهد که آن را از سایر ساندویچ های گوشتی متمایز می کند. از گوشت غذای آماده با کیفیت بالا استفاده کنید - تمام آن ترشی ها به هیچ نمک اضافی از پروتئین بیش از حد فرآوری شده احتیاج ندارند.

11

از 15

ساندویچ پنیر Pimiento

پنیر Pimiento

عکاسی کارولین تیلور / استاک بایت / گتی ایماژ

در میان جمعیت جنوبی ، پنیر pimiento نیازی به معرفی ندارد. طعم پنیر خامه ای و فلفلی به همان اندازه که در بین دو تکه نان پخش می شود طعم مطبوعی دارد. هنگامی که برای پیک نیک خود به یک ساندویچ آسان و راضی کننده نیاز دارید ، دیگر نگاه نکنید. برای یک غذای واقعی جعبه ناهار ، قبل از اینکه آن را با برش دوم نان بریزید ، مقداری چیپس سیب زمینی را روی پنیر pimiento بپاشید.

 

12

از 15

ساندویچ بسته بندی BLT

ساندویچ بسته بندی BLT

لوری پترسون / گتی ایماژ

بسته بندی ها می توانند مانند ساندویچ های پیک نیک کار کنند زیرا نان به راحتی بین دیگر سرنشینان خنک کننده صاف نمی شود. هنگام جمع آوری قابلیت حمل ، کاهو و آووکادو را بین بسته بندی و گوجه فرنگی قرار دهید ، بنابراین میوه های آبدار زیاد در بسته بندی خیس نمی شوند. برای یک تنوع جالب تر ، اسفناج ، سبزیجات بو داده یا دیگر تورتیلا های با طعم را امتحان کنید.


13

از 15

ساندویچ سالاد زستی هام

ساندویچ سالاد ژامبون

دیوید لوفتوس / گتی ایماژ

سالاد ژامبون از مواد باقیمانده پس از یک شام بزرگ به طرز جالبی بسیار عالی استفاده می کند. اگر طعم ملایم تری می خواهید پیاز را حذف کنید یا ترشی خرد شده ، گوشت خوشمزه ، تخم مرغ آب پز شده ، آووکادو یا سس های اضافی را برای یک سالاد عالی اضافه کنید. در حالی که این سالاد گوشت برای پیک نیک بهتر از ماهی تن است ، اما حاوی مایونز است ، بنابراین مقداری یخ یا بسته های خنک کننده را نیز بسته بندی کنید.


14

از 15

ساندویچ گوشت خوک کشیتای مکزیکی

ساندویچ پوئبلان Cemita مکزیکی

عکس از پنیر کبابی اجتماعی

طعم گوشت خوک سرد سرد شگفت انگیز در این ساندویچ مکزیکی به نام cemita است. اگر می توانید آنرا با گوشت خوک برشته شده سنتی برسانید ، سپس آن را با سس آدوبو ، نوارهای فلفل چیپوتل ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، سوسک کشیده و گشنیز ترکیب کنید. اگر نان سنتی Cemita پیدا نکردید ، رول کره دیگری نیز کار خواهد کرد.


15

از 15

کاهو خام "Burritos"

بسته بندی کاهو خام وگان

دانا هوف / گتی ایماژ

حتی اگر از مصرف کربوهیدرات و محصولات حیوانی خودداری کنید ، لازم نیست از پخش ساندویچ صرف نظر کنید. این بوریتوهای غذای خام همراه با سبزیجات ، همه در یک برگ کاهو برای خوردن دستی جمع شده است. برای یک ساندویچ گیاهی یا گیاهی که کمی پروتئین اضافی دارد ، کمی توفو یا تمپه اضافه کنید. اصلاً نان را از دست نخواهید داد.

 

آردینی اوخو
یکشنبه 2 آذر 1399
بؤلوملر :